środa, 16 listopada 2011

NASZA PIERWSZA WIDEOKONFERENCJA

16 listopada br. podczas lekcji języka angielskiego uczestniczyliśmy w wideokonferencji z klasą Pani Edit z Mako (węgierski partner naszego projektu Comenius). 
Wcześniej zostaliśmy przez Panią Głuszcz dobrani w pary. Ponieważ było to nasze pierwsze spotkanie on-line, aby z wrażenia nie zabrakło nam słów, przygotowaliśmy wcześniej pytania do naszych węgierskich rówieśników. Dla nich również było to coś nowego. Nasze języki bardzo sie różnią, dlatego też wymowa imion nie zawsze była zrozumiała. Czasem należało posłużyć się "ściągą" - napisać je na kartce. Mimo zabawnych sytuacji z tym związanych, rozumieliśmy się dobrze i 45 minut lekcji minęło nam błyskawicznie. Pamiętamy emocje związane z tym polsko-węgierskim czatem.
"Mieliśmy się połączyć o godzinie 11.00, ale nasza klasa nie mogła doczekać się  tego spotkania, więc wideokonferencja zaczęła się nieco wcześniej. Jak na pierwszy raz poszło nam świetnie!" - mówi Oliwia Wyszyńska.
Rafał Gosiewski wspomina: "Miałem przyjemność poznać Rolando. Ma on 10 lat. Jego hobby to piłka nożna. Bardzo podobała mi się ta lekcja języka angielskiego, ponieważ mogliśmy poznać nowych przyjaciół."
Z kolei Wiktoria Ciecierska: "Bardzo się bałam tej wideokonferencji. Obawiałam się tego, że coś źle powiem, ale wyszło nieźle. Rozmawiałam z Dominiką, która ma 9 lat. Jej hobby są gry komputerowe, a nauczycielem jest Pani Edit. Miło było ją poznać."
Patrycja Zalewska dodaje: "To było bardzo fajne doświadczenie i chciałabym je powtórzyć. Nie miałam żadnych oporów językowych i dobrze rozumiałam swoją koleżankę z Mako."
Wszyscy mamy nadzieję, że była to nasza pierwsza, ale nie ostatnia wideokonferencja za pośrednictwem Skype'a.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz