piątek, 24 stycznia 2014

Cześć, hello, 早上好, hai, здравствуйте!

Te słowa powitania padały bardzo często w ostatnim tygodniu. Wszystko za sprawą trzech studentek - Sunshine z Chin, Wandy z Indonezji oraz Tatiany z Rosji, które odwiedziły naszą szkołę w ramach projektu "Enjoy My Origin", pilotowanym przez organizację AIESEC.
Dziewczęta, podczas lekcji języka angielskiego, przybliżały nam kulturę swoich krajów. Opowiadały o życiu w tych odległych zakątkach świata, zwracały uwagę na podobieństwa i różnice. Zasypywaliśmy je mnóstwem pytań, na które starały się odpowiedzieć bardzo wyczerpująco. Nie stroniły również od zdjęć, więc kto tylko chciał, mógł uwiecznić te niepowtarzalne chwile.
"Dzięki tym zajęciom mogłam podszkolić swój angielski, poznać nowe słówka oraz wiele informacji, które być może przydadzą się w przyszłości. Dowiedziałam się np., że flaga indonezyjska to prostokąt czerwono-biały, czyli układ odwrotny niż w polskiej fladze. Zapamiętałam ze szczegółami, w jaki sposób witają się Chińczycy, czym charakteryzuje się Islam. Najbardziej trafiło do mnie to, co mówiła Tatiana z Rosji. Wszystkie dziewczęta cechowało ogromne poczucie humoru, dzięki czemu bardzo miło się ich słuchało. Spotkanie z nimi było dla mnie wielkim przeżyciem" - dodaje Oliwia Wyszyńska.
Tak atrakcyjne lekcje angielskiego na pewno na długo pozostaną w naszej pamięci.
Kto wie, może kiedyś los rzuci nas w te odległe rejony?

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make your own free slideshow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz