poniedziałek, 16 stycznia 2012

NA PÓŁMETKU KLASY CZWARTEJ :)

Nie do wiary! Za nami  I semestr klasy czwartej!
16. stycznia posiedzenie Rady Pedagogicznej ostatecznie przypieczętowało nasze oceny. Okazaliśmy się najlepszą klasą w szkole ze średnią 4,4! Hura!!! Nasza średnia z przedmiotów egzaminacyjnych, czyli jęz. polskiego, historii, matematyki i przyrody, też jest niczego sobie - 4,11 :)

Najwyższe średnie uzyskali:
1. Wiktoria Woroszyło - 5,3
2. Marysia Godlewska - 5,2
3. Julka Modzelewska - 5,0
4. Kacper Łuniewski - 4,9
5. Zuzia Dąbrowska - 4,8
6. Ola Kruszewska - 4,8

Oprócz tych osób jeszcze co najmniej sześć ma szansę na świadectwo z wyróżnieniem - oczywiście nie zwalniając tempa pracy:)
Otrzymaliśmy też świetne oceny z zachowania: ocen wzorowych - 7, bardzo dobrych - 16 i dobrych - 2.
Frekwencja wyniosła 94%, a najlepsze zdrowie dopisało Wiktorii Woroszyło i Łukaszowi Głębockiemu - nie opuścili ani jednej godziny! Gratulacje!
Super czytelnikami okazali się: Wiktoria Woroszyło i Piotrek Średnicki.
Mamy nadzieję, że uda się nam utrzymać co najmniej takie wyniki do końca roku szkolnego. A może będą one jeszcze lepsze? Czas pokaże! Na razie jesteśmy dobrej myśli. Nasza Pani też w nas wierzy!

wtorek, 10 stycznia 2012

MUZYKA A MATEMATYKA

W dniu dzisiejszym, w ramach realizowanego przez naszą szkołę międzynarodowego projektu Comenius "Roots in Music, Growth for a Future Together", rozwiązywaliśmy z naszą Panią dwa zadania matematyczno-muzyczne. Korzystaliśmy z programu ActiveInspire. Rozpoznawaliśmy nuty i odczytywaliśmy wartości zapisanych symboli muzycznych. Były to zadania interaktywne, co nas cieszyło. Czasem tylko tablica SmartBoard trochę się buntowała, ale daliśmy radę!!!

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Photo slideshow made with Smilebox

środa, 4 stycznia 2012

MATEMATYCZNY CZAR PAR

Pierwsze w nowym 2012 roku koło matematyczne minęło nam pod hasłem MATEMATYCZNEGO CZARU PAR. Pracując w zespołach dwuosobowych zmagaliśmy się z różnymi łamigłówkami, m.in. zadaniami matematycznymi, grami logicznymi.